crm

Podpora obchodu

Řízení a kontrola služeb

Chcete nejlepší CRM?

Kontaktujte nás

Váš spokojený zákazník

 

Jednoduchým pohledem na kartu zákazníka máte přehled o všech prováděných činnostech. Uživatelé mají přehled o tom co a kdo kde řeší nebo řešil.

Ve firmě prostřednictvím CRM máte kontrolu nad obchodníky a přehled o činnosti obchodního týmu. Dokážete spravovat marketingové kampaně, servisní činnost – helpdesk a analyzovat .

CRM je adresář kontaktů, společností a činností, ve kterém sledujete obchodní případy od prvního kontaktu až po provádění smlouvy se zákazníkem. Protože si zákazníka chcete udržet, sledujete aktivity a přizpůsobujete obchodní činnost. 

 

Máte-li zákazníka na prvním místě a chcete mít přehled o aktivitách u zákazníka, jako jsou Příležitosti, nabídky, servisní případy, efektivní využití marketingových kampaní, potřebujete CRM.